قیمت آجر قزاقی قیمت آجر بهمنی آجر قزاقی قیمت خرید آجر قزاقی فروش آجر قزاقی قیمت آجر ختایی قیمت آجر قزاقی حیدری قیمت آجر قزاقی سفید قیمت آجر قزاقی سنتی قیمت آجر قزاقی نما قیمت آجر قزاقی کف قیمت آجر نسوز قزاقی لیست قیمت آجر قزاقی قیمت آجر سنتی ابلق یزد اصفهان رشت کرج شیراز مشهد همدان ورامین

آجر قزاقی در کرج

کارخانه آجر وندا بزرگترین تولید کننده انواع آجرهای باکیفیت در ایران. شما میتوانید کیفیت را در وندا با تضمین دریافت کنید.
ثبت سفارش فقط با یک تماس 09120942935 📞

لیست قیمت

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

لیست قیمت روز آجر قزاقی در کرج

آجر نما قزاقی (کامل) قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 5.5*10*20 3830
آجر  قزاقی  نیمه یا قلمدانی با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 5*5.5*20 3630
آجر نما قزاقی پلاک (3 سانتی) با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*5.5*20 3250
آجر نما قزاقی قزاقی ال (L) قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 5.5*10*20 5490
آجر نما قزاقی رستیک (روستیک) قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*5.5*20 2890
آجر نما قزاقی نیم لا قیمت (تومان)
زرد و ابلق 3*10*20 3090
آجر قزاقی کف فرش نظامی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی و گلبهی و حنایی 4.5*20*20 3830

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما به شماره 09120942935 📞  تماس حاصل نمایید.

با افتخار در خدمت شما هستیم!

ارسال به سراسر ایران!

سایر محصولات

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما به شماره 09120942935 📞  تماس حاصل نمایید.

با افتخار در خدمت شما هستیم!

ارسال به سراسر ایران!

لیست قیمت آجر قزاقی در کرج

آجر قزاقی در کرج برای ترمیم و بازسازی ساختمان‌های قدیمی همانند آتشکده‌ها و بناهای تاریخی استفاده می‌شود. این مدل از آجر سنتی به صورت دستی ساخته می‌شوند. در مرحله اول مواد آجر واکوب شده و سپس آنها را درون کوره قرار می‌دهند تا پخته شوند. نام دیگری که این مدل آجر سنتی به آن معروف است، آجر ختایی خواهد بود که بیشتر برای کف ساختمان‌ها به کار می‌رود. به عبارت دیگر آجرهای سنتی شهر کرج، در ابعاد و رنگ‌های مختلفی تهیه و توزیع می‌شوند. به طوری که برخی از این آجرها برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی، سنتی و قدیمی ابعاد مناسبی دارند. فروش آجر قزاقی در کرج با بالاترین کیفیت و تنوع انجام می‌شود، از این رو به هنگام خرید این مدل آجرها باید دقت زیادی به خرج دهید و از متخصصان این حوزه برای دست‌یابی به لیست قیمت آجر قزاقی کرج کمک بگیرید. در ادامه بیشتر در مورد آجرنما قزاقی کرج صحبت می‌کنیم.

  • آجر پلاک قزاقی سنتی زرد 2890 تومان
  • آجر قزاقی سنتی کامل زرد 3520 تومان
  • آجر قزاقی سنتی کامل پوست پیازی 3620 تومان
  • آجر قزاقی سنتی کامل ابلق 3620 تومان
  • آجر قزاقی سنتی کامل قرمز 4120 تومان
  • آجر پلاک قزاقی سنتی گلبهی 2990 تومان
  • آجر قزاقی سنتی رستیک (روستیک) 2890 تومان
  • آجر پلاک قزاقی سنتی قرمز اخرایی 3490 تومان
  • آجر قزاقی کف فرش نظامی 3790 تومان

بهترین تولیدکننده آجر قزاقی در کرج

براساس اطلاعات به دست آمده بهترین تولید کننده آجرهای قزاقی باید متنوع‌ترین ابعاد و رنگ‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از آنجایی که آجرنما سنتی کرج طرفداران بسیاری دارد، این تولیدکنندگان باید بتوانند رضایت مشتری را جلب و نیاز او را رفع کنند.

علاوه بر تنوع و کیفیت بالای این آجرهای سنتی که جزء اصلی‌ترین فاکتورهای الزامی محسوب می‌شوند، قیمت معقول آجرهای قزاقی نیز بسیار مهم خواهد بود. این مدل از آجرها حتی به عنوان آجرهای دکوراتیو نیز استفاده می‌شوند، بنابراین طرح و رنگ متنوع آنها در انتخاب تولیدکننده و فروشگاه موردنظر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تولیدکنندگان باید به صورت آنلاین در دسترس مشتریان باشند و بتوانند خیلی سریع سوال شما را پاسخ دهند. از این رو سعی کنید از فروشگاهی آجر قزاقی بخرید که به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش شما را به ثبت می‌رساند و در تحویل به موقع کالا سابقه خوب و درخشانی دارد.

در ضمن بهترین تولیدکننده آجرهای سنتی باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد که خیلی سریع با مشتریان بالقوه ارتباط بگیرند و در مسیر خرید آنها را راهنمایی کنند. در حال حاضر خرید آنلاین یکی از بهترین تجربه‌ها محسوب می‌شود زیرا بدون اینکه از منزل یا محل کار خود خارج شوید می‌توانید کالا مورد

کاربرد آجر قزاقی در کرج

فرقی ندارد در کدام یک از شهرها ساکن هستید، در حال حاضر و براساس آمار جمع‌آوری شده آجرهای قزاقی یکی از بهترین آجرها برای نما ساختمان‌ها و دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. می‌توان گفت آجرهای قزاقی پر مصرف‌ترین آجرها در صنعت معماری هستند.

به عبارت دیگر برای ساختمان‌سازی در شهر کرج نیز از همین آجرهای خاص و حرفه‌ای استفاده می‌شود. فرقی ندارد به دنبال آجری برای نمای بیرونی ساختمان باشید یا اینکه به فکر انتخاب آجری برای اجرای طراحی داخلی منزل خود هستید، در هر حال آجر قزاقی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

آجرنما از جمله کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های نمای ساختمان است. ظاهر خاص و جذاب آجرهای سنتی باعث شده افراد بسیاری به این مدل‌ها علاقه‌مند شوند و در طراحی نمای ساختمان خود از همین آجرهای قزاقی استفاده کنند.

البته قیمت آجرهای سنتی در مقایسه با برخی از آجرها بیشتر است و همین امر شاید انتخاب و خریداری یا نصب آجر قزاقی را برای برخی از مشتریان دشوار کند. در این مسیر می‌توانید از کارخانه‌های تولیدی بخرید که قیمت ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

سخن آخر

به طور کلی شاید آجرهای سنتی و قزاقی قیمت بالایی داشته باشند، اما شما می‌توانید این مدل آجرهای جذاب را با قیمت مناسب نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین فروشگاه‌ها خریداری کنید.

معرفی محصول

اگر قصد خرید آجرقزاقی را دارید و می‌خواهید به‌وسیله آن نمای بیرونی ساختمان و یا طراحی و دکوراسیون داخلی فضای موردنظر خود را دلنشین، سنتی، صمیمی و جذاب نمایان کنید، پس مطمئناً به دنبال این هستید بدانید که قیمت آجر قزاقی چقدر است و آیا می‌تواند گزینه مناسبی برای هدف شما باشد یا خیر.

همان‌طور که می‌دانید از 5 هزار سال پیش که اولین آجرها راه خود را به صنعت ساختمان‌سازی باز کردند تابه‌حال که تنوع مصالح ساختمانی بسیار گسترده شده است، نام آجرقزاقی همچنان به گوش می‌خورد و هنوز هم گزینه محبوبی به شمار می‌رود.

نکات مهم برای خرید آجر قزاقی

جدا از این که باید قیمت آجرقزاقی نما را بررسی کرده و مقایسه کنید، باید بگوییم که نکات بیشتری وجود دارند که موجب می‌شوند از کیفیت محصولی که به دست می‌آورید، صددرصد اطمینان داشته باشید.

ظاهر آجر قزاقی

اگر آجرهای خشتی قدیمی را به یاد دارید، باید بگوییم که آجرقزاقی نیز مانند آن‌ها است و در انواع رنگ‌های پوست‌پیازی، سفید، گلبهی، قرمز، اخرایی، زرد و نخودی در دسترس قرار دارند. رنگ دیگری از این آجرها در دسترس نیست، ازاین‌رو مراقب باشید که فریب نخورید.

هم چنین دقت داشته باشید که قیمت آجرقزاقی در رنگ‌های مختلف نیز متفاوت است، به‌عنوان‌مثال قیمت آجرقزاقی سفید با انواع اخرایی، زرد، نخودی و غیره متفاوت است.

از طرف دیگر، آجرهای قزاقی اشکال مختلفی دارند که هر یک برای کاربرد بخصوصی مناسب هستند. مستطیل منظم یا پلاک، نیمه پلاک، مستطیل غیرمنظم و آجرهای مربعی از جمله اشکال این نوع آجرهای سنتی به شمار می‌روند. درست است که قیمت آجر قزاقی در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف فرق دارد، اما شما باید باتوجه‌به بافت منطقه، معماری ساختمان و سلیقه خودتان، نوع مناسبی از آجرهای قزاقی را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که آجرها نباید هیچ ترک، شکستگی و شوره‌ای داشته باشند. اگر از نوع آجر پلاک قزاقی استفاده می‌کنید، به گوشه‌های تیز و هندسه دقیق آن توجه کنید. نمای یکدست و یکپارچه آجرها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

کیفیت آجر قزاقی

یکی از مهم‌ترین عواملی که قیمت آجرقزاقی سنتی را مشخص می‌کند، کیفیت آجر، نحوه پخت و نوع خاک آن است.

بافت آجر

ظاهر یکدست و توپر نیز روی قیمت آجر تأثیر می‌گذارد. در واقع اگر نمای آجر یکدست و یکنواخت باشد و هیچ درز و خللی نداشته باشد، نشان‌دهنده این است که می‌توان در برابر وزن، ضربه و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد و می‌توان برای عملکرد عایق حرارتی نیز روی آن حساب کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، صدای آجر است. اگر دو آجرقزاقی را به هم بزنید می‌توانید باتوجه‌به صدا آن‌ها کیفیتشان را تشخیص دهید. اگر آجر نمای قزاقی کیفیت بالایی داشته باشد و مراحل پخت آن به‌خوبی انجام‌گرفته باشد و مواد اولیه آن مرغوب باشد، صدای زنگ‌دار، تیز و با طول مدت چندثانیه‌ای ساطع می‌شود. در غیر این صورت آجرها صدای بم و گرفته‌ای تولید می‌کنند که نشان از بی‌کیفیت و پوک بودن آن‌ها دارد.

کلام آخر

اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد آجرقزاقی بهره‌مند شوید و بدون محدودیت زمانی و هم چنین بدون هیچ مشکلی در ظاهر و استقامت نمای آجری خود از آن لذت ببرید، باید در انتخاب کارخانه و شرکت تولیدکننده آجرقزاقی سنتی دقت کنید تا مطمئن شوید آجرهایی که در نهایت در بنا و دیوار خود استفاده می‌کنید، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

اگر هم به دنبال لیست قیمت آجرقزاقی هستید، کافی است به وب‌سایت کارخانه معتبر موردنظر خود مراجعه کرده و در بخش محصولات، تنوع آجرها را به همراه قیمت‌هایشان مشاهده و بررسی کنید.

نحوه سفارش و ارسال

برای مشاوره، ثبت سفارش و استعلام قیمت با ما به شماره  09120942935 📞 تماس حاصل نمایید.

ارسال بار صنایع آجر وندا توسط باربری های رسمی و معتبر حمل و نقل بار با هماهنگی خریدار محترم صورت می پذیرد.
در ضمن مشتریان گرامی می‌تواند در صورت امکان و صلاحدید خویش ، وسیله نقلیه خود را برای حمل بار ارسال نماید.