آجر بهمنی

کارخانه آجر وندا بزرگترین تولید کننده انواع آجرهای باکیفیت در ایران. شما میتوانید کیفیت را در وندا با تضمین دریافت کنید.
ثبت سفارش فقط با یک تماس 09120942935 📞

لیست قیمت

قیمت آجر قزاقی قیمت آجر بهمنی آجر قزاقی قیمت خرید آجر قزاقی فروش آجر قزاقی قیمت آجر ختایی قیمت آجر قزاقی حیدری قیمت آجر قزاقی سفید قیمت آجر قزاقی سنتی قیمت آجر قزاقی نما قیمت آجر قزاقی کف قیمت آجر نسوز قزاقی لیست قیمت آجر قزاقی قیمت آجر سنتی ابلق یزد اصفهان رشت کرج شیراز مشهد همدان ورامین
چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

لیست قیمت آجر بهمنی

آجر نما قزاقی نما کامل قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 5.5*10*20 3830
آجر نما قزاقی پلاک با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*5.5*20 3250
آجر نما قزاقی نیمه - قلمدانی با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 5*5.5*20 3630
آجر نما قزاقی پلاک بزرگ با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*7*24 3950
آجر نما پلاک با بسته بندی قیمت (تومان)
سفید 3*5.5*20 13800
آجر نما قزاقی نیم لا با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*10*20 3790
آجر نما قزاقی رستیک (روستیک) با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد، پوست پیازی، گلبهی و ابلق 3*5.5*20 2890
آجر نما لفتون چهاربر ممتاز با بسته بندی قیمت (تومان)
زرد 5.5*10*21.5 2350
آجر نما لفتون چهاربر ممتاز با بسته بندی قیمت (تومان)
قرمز 5.5*10*21.5 3350

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما به شماره 09120942935 📞  تماس حاصل نمایید.

با افتخار در خدمت شما هستیم!

ارسال به سراسر ایران!

محصولات ما

آجر قزاقی مقرنس 8*18.5*28

34.950تومان

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما به شماره 09120942935 📞  تماس حاصل نمایید.

با افتخار در خدمت شما هستیم!

ارسال به سراسر ایران!

معرفی محصول

آجر بهمنی

آجر بهمنی یا آجر قزاقی (قمی)، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در صنعت ساختمان‌سازی و نماکاری است. این آجر پرکاربرد که از خاک رس ساخته می‌شود، برای دیوارچینی، طراحی نمای ساختمان و همچنین ساختن سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید آجر بهمنی علاوه بر اینکه باید اطلاعات کافی درباره قیمت این محصول داشته باشید، باید درباره ویژگی‌ها، کاربرد و نحوه سفارش و خرید نیز اطلاعات دقیقی به دست بیاورید. به همین خاطر ما قصد داریم در این مقاله از سایت آجر وندا، بیشتر درباره آجر بهمنی صحبت کنیم.

مشخصات و انواع آجر بهمنی

آجر بهمنی نوعی آجر سنتی محسوب می‌شود و دارای رنگ‌های قرمز، سفید و زرد گلبهی است. بیشترین استفاده در ساختمان‌سازی مربوط به رنگ زرد این آجر می‌شود. آجرهای بهمنی از خاک رس تهیه می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. این آجرها که با نام آجر مهندسی هم شناخته می‌شوند نسبت به آجرهای معمولی در برابر ضربه و تنش، آسیب‌پذیرتر هستند. اما در عوض به دلیل اینکه در مراحل تولید آجر بهمنی، آن‌ها را در داخل کوره‌ها و در معرض حرارت بالا قرار می‌دهند، مقاومت بسیار بالایی دارند. ابعاد و ارتفاع آجرها با یکدیگر تفاوت دارد. این آجرها به خاطر داشتن سوراخ هنگام قرار گرفتن در دیوار یا بخش نمای ساختمان، درگیری خوبی با ملات پیدا می‌کنند. همین باعث می‌شود تا مقاومت آن‌ها افزایش پیدا کند. آجرهای بهمنی چند نوع دارند که عبارت‌اند از:

  • آجر بهمنی سنتی کامل
  • آجر بهمنی سنتی پلاک
  • آجر بهمنی نیمه (قلمدانی)
  • آجر بهمنی نیم لا
  • آجر بهمنی پلاک بزرگ

کاربرد آجر بهمنی

آجرهای بهمنی به دلیل افزایش جرم حرارتی ساختمان، باعث می‌شوند تا در گرما و سرما مشکلی برای ساختمان پیش نیاید. این نوع از آجرها نیازی به نقاشی و طراحی ندارند. اما حتماً باید برای آب‌بندی مناسب آن‌ها چاره‌ای بیندیشید تا از یخ زدن آن‌ها جلوگیری نمایید. مقاومت بالای آن‌ها در برابر آتش‌سوزی و حرارت نیز باعث شده تا در هر مکانی قابل استفاده باشند. این نوع از آجرها در برابر مواد شیمیایی و تحمل بار زیاد، هم مقاومت خوبی دارند. اما از معایب آن‌ها نیز می‌توانیم به نیاز به تمیز کردن سطوح آجری، دارا بودن مقاومت کششی پایین، عایق نبودن و عدم امکان استفاده در مناطق زلزله‌خیز اشاره کرد. با وجود این ویژگی‌ها کاربرد آجرهای بهمنی علاوه بر پروژه‌های ساختمانی در مکان‌های دیگری هم هست که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ساخت ویلا
  • دیوارچینی محوطه
  • ساخت حصار باغ
  • ساخت تراس
  • ساخت حیاط منزل
  • در بخش سقف بنا به کمک تیرآهن
  • منهول فاضلاب

قیمت آجر بهمنی

فاکتورهای متعددی هستند که روی قیمت آجر بهمنی نما و سایر نمونه‌های این آجر تأثیر دارند. ازجمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را معرفی نمود.

  • قیمت هر عدد آجر بهمنی سنتی کامل 3520 تومان
  • قیمت هر عدد آجر بهمنی سنتی پلاک 2890 تومان
  • قیمت هر عدد آحر نیمه (قلمدانی) 3350 تومان
  • قیمت هر عدد آجر بهمنی ده سوراخ لفتون زرد 2500 تومان
  • قیمت هر عدد آجر بهمنی ده سوراخه لفتون قرمز 3500 تومان

 ابعاد آجر

آجرهایی که دارای حجم کمتر و ابعاد کوچک‌تری هستند، قیمت پایین‌تری هم دارند. بنابراین با افزایش ابعاد و حجم این نوع از بلوک‌های آجری، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. ابعاد آجرهای بهمنی 4،5.5، 7 و 10 سانتی‌متری است و طبیعتاً قیمت آجرهای 10 سانتی بیشتر از نمونه‌های 4 سانتی است.

نوع آجر

آجرهای بهمنی دارای نمونه‌های سه طرف و چهار طرف نما هستند. این نوع از آجرها از جنس سفال و نسوز ساخته می‌شوند. درصورتی‌که آجر انتخابی شما سفال باشد، قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های نسوز دارد. زیرا هزینه تولید آجرهای نسوز سه تا ۷ برابر آجرهای سفالی معمولی است.

رنگ آجر

در بخش‌های پیش اشاره کردیم که آجرهای بهمنی دارای رنگ زرد، قهوه‌ای، قرمز و گاهی اوقات سفید هستند. با توجه به پرکاربرد بودن آجرهای زرد رنگ نمونه‌هایی که دارای رنگ قرمز هستند، قیمت بالاتری دارند و هرچه رنگ آجر تیره‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

کلام پایانی

در صورت نیاز به خرید آجر بهمنی با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید جهت کسب اطلاعات دقیق درباره نحوه سفارش و خرید به وب‌سایت آجر وندا مراجعه نمایید. کارشناسان بخش فروش آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز هستند و اطلاعات دقیق درباره قیمت آجر بهمنی را قبل از سفارش و خرید در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

نحوه سفارش و ارسال

برای مشاوره، ثبت سفارش و استعلام قیمت با ما به شماره  09120942935 📞 تماس حاصل نمایید.

ارسال بار صنایع آجر وندا توسط باربری های رسمی و معتبر حمل و نقل بار با هماهنگی خریدار محترم صورت می پذیرد.
در ضمن مشتریان گرامی می‌تواند در صورت امکان و صلاحدید خویش ، وسیله نقلیه خود را برای حمل بار ارسال نماید.